• Bejelentkezés: H-P 8-16

• Telefon: +36 20 573 5434

• Telefon: +36 30 561 1098

Screening tests

Located in the heart of Szeged, we welcome patients to a pleasant and welcoming environment in our state-of-the-art facility. Our medical team consists of doctors who are experts in their respective fields and run their private practices here. Our prevention-oriented approach allows us to help health-conscious individuals maintain their quality of life for decades. With the benefit of more than 25 medical specialties, we can provide our patients with flexible and customized services tailored to their unique needs.

Our goal is complete patient satisfaction, with long-lasting health benefits and early detection and treatment of previously undiagnosed diseases.

One of the main means of prevention is through the use of regular screening tests, which should be done annually. Our doctors are affiliated with the various clinics of the University of Szeged.

• Szűrővizsgálati csomagok

• Laborvizsgálat
  • Vizelet rutin
  • Ultrahang vizsgálat
  • Csontsűrűség mérés
  • BMI, testzsír számítás
  • Emlők tapintásos vizsgálata
  • Cytológia

Férfi szűrőcsomag

• Laborvizsgálat:
    • vérkép (fehérvérsejt, vs, neutr.gran.%lymph.%monocyta% eos% bas.%, vvt, Hgb, Hrt, MCV ,MCH MCHC, RDW-CV, Htkr, AVHC, thrombocyta, MPV)
    • vizelet rutin
    • vesefunkció ( karbamid, kreatinin)
    • húgysav
    • PSA
  • Csontsűrűség mérés ( sarokcsontból történő fájdalommentes vizsgálat )
  • Ultrahang vizsgálat
  • BMI, testzsír számítás

Ár: 21 900 HUF

Nőgyógyászati szűrőcsomag

• Cytológia
  • Emlő tapintásos vizsgálata
  • Hüvelyi ultrahang
  • Süllyedés, vérkép (fehérvérsejt, vs, neutr.gran.%lymph.%monocyta% eos% bas.%, vvt, Hgb, Hrt, MCV ,MCH MCHC, RDW-CV, Htkr, AVHC, thrombocyta, MPV)
  • Májfunkció (összbilirubin, alkalikus phosphatase, SGOT, SGPT, GGT Se vas, TVK ( teljes vaskötő kapacitás )
  • Vizelet rutin
  • Csontsűrűség ( sarokcsontból történő fájdalommentes vizsgálat )
  • BMI, testzsírmérés

Ár: 17 900 HUF

Változó korú nők / 45 év felett

• Ca
  • Osteocalcitonin
  • Parathormon
  • Vizelet Ca, Phoszfor
  • Nőgyógyászati cytológia
  • Csontsűrűség ( sarokcsontból történő fájdalommentes vizsgálat )
  • Emlő tapintásos vizsgálata

Ár: 18 000 HUF

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés